Česta pitanja

Slanje & Dostava
Ugovorni partner prodavača E-BABY.HR za dostavu paketa je Hrvatska pošta. Dostavu kupljenih proizvoda moguće je izvršiti isključivo na teritoriju Republike Hrvatske. Sve narudžbe se šalju nakon što smo primili uplatu. Narudžbe za koje primimo uplatu do 10.00 sati, pripremljene su i poslane na isti dan (obično ćete dobiti robu u roku od 3 - 5 radnih dana). Subotom, nedjeljom i praznicima, isporuka robe se ne provodi. Kao adresu dostave možete odabrati neku drugu adresu. Prodavatelj će robu dostaviti u dogovorenom roku, osim u slučaju da dođe do nepredviđenih događaja na koje ne može utjecati (prirodne katastrofe, neočekivano kašnjenje dostave od strane proizvođača ili dostavne službe).
Zaliha proizvoda
Kako mogu znati je li proizvod na zalihi?
Ako možete dodati proizvod u košaricu, proizvod je fizički na zalihi u našem skladištu u Sloveniji. Ako ne možete dodati proizvod u košaricu, trenutno ga nema na skladištu.
Status narudžbe & Praćenje
Po primitku narudžbe poslat ćemo Vam e-mail poruku s predmetom »e-baby.hr: Nova narudžba #«. Ako ne možete pronaći potvrdu narudžbe pod karticom "Glavno", provjerite i kartice "Ažuriranja" i "Promocije". Ako i dalje ne možete pronaći narudžbu, u tražilicu upišite "ebaby". Rijetko se događa da naš e-mail završi u neželjenoj pošti – u tom slučaju Vas molimo da nas o tome obavijestite snimkom zaslona (print screen). Ako i dalje ne možete pronaći narudžbu, najvjerojatnije je upisana pogrešna e-mail adresa (kao npr. @gmil.com, gmail.co ) - u tom slučaju pišite nam na našu e-mail adresu [email protected], kako bismo mogli dogovoriti stvar.
Kada paket predamo dostavnoj službi, poslat ćemo vam e-mail poruku s predmetom »e-baby.hr: Status narudžbe #, dostavna služba (Hrvatska pošta) također će vam poslati SMS i e-mail poruku s brojem za praćenje.
Reklamacija
Ukoliko ste primili nesukladan proizvod, odnosno proizvod s nedostatkom, imate mogućnost ostvarivanja jamstvenog zahtjeva temeljem nesukladnosti proizvoda. Više o tome možete pročitati u našim općim uvjetima. Kako bismo što brže riješili reklamaciju, predlažemo da pošaljete fotografiju nesukladnog proizvoda putem e-maila, kao odgovor na potvrdu narudžbe (e-baby.hr: Nova narudžba # ) ili na email [email protected]
Povratna adresa
Adresa za povrat proizvoda:
E-PALACE d.o.o. (PE Radovljica)
Vurnikov trg 4
4240 Radovljica

. Više o povratu proizvoda, uvjetima za povrat možete pročitati u našim općim uvjetima.
Oštećen paket
Oštećeni paketi nisu uobičajeni, ali se ipak mogu dogoditi. U slučaju da Vam dostavljač želi dostaviti oštećeni paket, savjetujemo Vam da prije dostave paketa zajedno s dostavljačem ispunite prijavu reklamacije. Molimo Vas da nas o tome što prije obavijestite na e-mail adresu [email protected], ili kao odgovor na našu e-mail poruku s predmetom "e-baby.hr: Status narudžbe #".
Dodatna pitanja
Za sva dodatna pitanja kontaktirajte nas na [email protected].
Kod za popust
Predlažemo da se prijavite na naš e-baby newsletter, koji će vas obavještavati o novostima, kodovima za popust i posebnim promocijama. Prijavom na e-baby novosti dobivate i kod za popust pri prvoj kupnji.